ronlight
basket (0)

חשיבות של נשימות לשלווה נפשית ולבריאות שלכם

GARMIN

בין אם תרצו להפחית מתח, לשפר את השלווה הנפשית, הביצועים בעבודה או להתכונן לשינה רגועה ונעימה - נשימה מודעת יכולה לסייע לכם רבות.

אם ברשותכם שעון חכם, מדגמי Vivoactive 4, Vivoactive 4s או Venu, תוכלו לתרגל בקלות מגוון טכניקות נשימה שונות, בכל זמן ובכל מקום, ללא צורך בציוד מיוחד.

תרגילי נשימות לשלווה נפשית

יעזרו לכם להתכונן לשינה רגועה. תרגלו במשך 10 דקות נשימות מודעות בקצב של 4 שניות שאיפה, 7 שניות החזקת נשימה ונשיפה למשך 8 שניות.

תרגילי נשימות לריכוז

תרגלו במשך 15 דקות נשימות מודעות בקצב של 6 שניות שאיפה ו- 6 שניות נשיפה, חזרו על הפעולה לאורך כל הזמן המוקצב ותרגישו איך אט אט אתם הופכים למאוזנים ורגועים הרבה יותר.

תרגילי נשימות למיקוד

פעילות של 15 דקות שנועדה למקד אתכם ולהפחית את מידת הלחץ הנפשי. פעילות זו נקראת גם נשימה בתיבה או נשימה ארבע עשרה. שיטה זו מתרגלת דפוס נשימה "4: 4: 4: 4" - שאיפה של 4 שניות, החזקת נשימה של 4 שניות, נשיפה של 4 שניות, החזקת נשימה של 4 שניות .

לתרגילים אלה קיימת גם גרסה של 5 דקות תרגול בלבד, ועם בחירה בהתראה מתאימה השעון שלכם יציע לכם את הפעילות כאשר יזהה דופק גבוה במיוחד, או רמת לחץ (סטרס) חריגה.

כאשר תסיימו את תרגילי הנשימה השעון יציג לכם את הדופק הממוצע שלכם ושינויים במידת הלחץ (סטרס) לאורך זמן הפעילות. את כל הסטטיסטיקות האישיות שלכם תוכלו כתמיד למצוא ב- GARMIN CONNECT. כשתסיים, השעון שלך יציג את משך הזמן הדופק הממוצע במהלך ושינוי הלחץ מפעילות נשימה. תוכל גם לסקור כל פעילות ב- Garmin Connect כמובן.

מוכנים? קחו אוויר ותתחילו לנשום

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר