" /> " />
ronlight
basket (0)

מחפשים טריינר לאופניים: טריינרים מומלצים לאופניים לשנת 2023

כושר גופני הוא המפתח לבריאות, מצב רוח טוב וכמובן שמירה על חוזק הגוף לאורך זמן. אם אתם רוצים לעשות את זה ואתם חובבי רכיבה מושבעים, טריינרים לאופניים בהחלט עשויים להתאים לכם. טריינר הוא למעשה מה שאנחנו מכירים מימים עברו כאופני כושר, אך בניגוד אליהם אלו הם מוצרים קומפקטיים יותר שלמעשה מדמים באופן מדויק רכיבה אתגרית (או בהתאם לדרגת הקושי שתחברו) על אופניים מחוץ לבית. אם האפשרות הזו אכן מדברת עליכם, אנו רוצים להמליץ על הדגמים המובילים והטובים ביותר לשנת 2023.

טריינר חכם למתחילים מדגם Tacx Blue Matic

כאן מדובר בדגם המושלם לרוכבים המתחילים שרוצים להתנסות בחוויה של רכיבת indoor איכותית במחיר נוח ומשתלם במיוחד. עם טריינר Tacx Blue Matic תוכלו ליהנות מאיכות רכיבה ברמה גבוהה ויתרונות רבים של טריינרים מקצועיים יותר. חיבור האופניים לטריינר הוא קל ופשוט וההספק המקסימלי שלו הוא 700W, הספק לא רע בכלל יחסית למחיר שמאפשר רכיבה במהירות של עד 40 קמ"ש. מעבר לכך הטריינר הוא קל יחסית ומגיע במשקל 8.4 ק"ג, וניתן לרכוש איתו מדי סיבובי פדלים ומד מהירות שיאפשרו חיבור לאפליקציות שונות, לצד אפשרויות לשליטה נוחה מרחוק. 

מעבר לכך מדובר בלי ספק בחוויית רכיבה מושלמת ומתקדמת למדי עבור מתחילים. הטריינר מאפשר בחירה בין 10 דרגות התנגדות שונות וניתן להתאים את הקושי לכל אימון ספציפי בקלות דרך הידית הממוקמת על כידון האופניים, כאשר ההתנגדות היא התנגדות מגנטית בעצם שמספקת חווית רכיבה ריאליסטית למדי.  

טריינר חכם מדגם TACX FLOW

בהחלט חשוב לדעת שטריינר חכם TACX FLOW הוא בעצם הדור הקודם של הטריינר הראשון שהמלצנו עליו, ה-Flux 2. באופן טבעי המחיר שלו נמוך יותר, אך עבור רבים מגוון הפיצ'רים המתקדמים שהוא מציג יחד עם חווית הרכיבה הנוחה שהוא מאפשר עושים עבודה מצוינת למדי. אפשר בהחלט לומר שזוהי בחירה מעולה עבור אלו שרוצים מכשיר שמתאים למקצוענים יותר, אך מחפשים מחיר נוח ונגיש יותר. 

בניגוד לאחרים הטריינר הזה מתחבר לאופניים בשלמותם והחיבור הוא פשוט ונוח במיוחד. השיפוע המקסימלי שהוא מאפשר בהתאם להספק הוא של שישה אחוזים, שזה בהחלט מספיק עבור רוכבים מתחילים עד לדרגת סמי מקצוענים. הוא תומך בחיבור לתוכנות ואפליקציות חיצוניות כמו ZWIFT. בדומה לאחיו מהדור הנוכחי, גם המכשיר הזה מאפשר שליטה נוחה בתנאי הנסיעה ובהתנגדות ומספק חווית רכיב ריאליסטית למדי. אם אתם מחליטים ללכת על הדגם הזה או לדגמי TACX אחרים, בהחלט שווה להוריד את האפליקציה הייעודית של החברה שמתממשקת בקלות עם הטריינר ותהפוך את החוויה שלכם לנוחה ונגישה הרבה יותר. 

טריינר חכם מדגם Flux S

האח הצעיר והשובב של דגם Tacx Flux 2 הוא טריינר חכם Flux S , ואל תטעו, הוא איכותי לא פחות ומציע חווית רכיבה מעולה שגם רוכבים ותיקים ממליצים עליה בחום. בניגוד לאחיו הבכור, הדגם הזה מגיע עם הספק מקסימלי של עד 1500W, מה שאומר שהשיפוע המקסימלי שניתן להגיע אליו הוא קטן יותר, אבל זה בהחלט מספיק עבור הרבה מתאמנים. גם הוא מתאים לאופני כביש ושטח, מגיע עם חיבור בלוטוס' עדכני ועובד עם טכנולוגית ERG שמתאימה את ההתנגדות תוך כדי תנועה, וגם איתו נהנה מהשליטה הנוחה דרך אפליקציה ייעודית. באופן טבעי מדובר בטריינר זול יותר מקודמו, אך אפשר לראות שאין כאן שינוי מהותי ולכן זהו מוצר שנותן תמורה נפלאה לכסף. מדובר בטריינר פופולרי במיוחד אצל רוכבים חובבים עד לרוכבים סמי מקצועיים ואפילו כאימון משלים אצל רוכבים מקצועיים. 

טריינר חכם מדגם Tacx Flux 2

אחד המוצרים המומלצים בהחלט הוא טריינר חכם Tacx Flux 2. הוא מגיע עם גוף קשיח וחזק ביותר, חיבור ישיר לאופניים ללא גלגל אחורי, התאמה מלאה לאופני כביש ושטח, טכנולוגיות בלוטוס' עדכנית וטכניקת התנגדות שנחשבת לאחת הטובות ביותר בעולם. הטריינר מגיע להספק מקסימלי מרשים של 2000W ומומלץ למדי להתנסות בחוויית הרכיבה שהוא מאפשר. 

מעבר לרכיבה עצמה, מדובר בטריינר שבעצם מאפשר לכם לנצל את זמן האימון בצורה מקסימלית ואידיאלית. תוכלו לבנות תוכניות אימון אישיות המותאמות למגבלות שלכם ולאתגרים שאתם רוצים לכבוש, וכך למעשה לראות תוצאות באופן יומיומי. ההספק הגבוה שהטריינר מגיע אליו מאפשר לדמות טיפוס על שיפוע גבוה במיוחד, החל מ-5 ועד ל-16 מעלות וניתן לשנות בקלות את ההגדרות השונות דרך אפליקציה ולהקרין על מסך מסלולי נסיעה המדמים רכיבה מחוץ לבית. לכל זה תוסיפו את טכנולוגית ה-ERG במכשיר שמתאימה את ההתנגדות ותנאי הנסיעה תוך כדי תנועה ואפשר לראות שבשורה התחתונה מדובר בטריינר נוח, איכותי ומומלץ בחום. 

טריינר חכם מדגם Tax Neo T2

כאן אנחנו מדברים כבר בלי ספק על קליבר רציני בעולם הטריינרים, ואחד הדגמים הכי מעניינים שיצאו לשוק בשנים האחרונות. המעריצים המושבעים של טריינר חכם Tax Neo T2 נשבעים כי מדובר על תחושת רכיבה שמדמה בצורה ריאלית ומוחשית למדי רכיבה על כביש, וזהו בלי ספק היתרון החשוב ביותר של הדגם הזה. הוא מגיע עם חיבור ישיר לאופניים ללא גלגל אחורי, תואם בקלות לדגמים שונים של אופני כביש ואופני שטח, ניתן לחיבור אלחוטי מהיר למחשבים ולסמארטפון ומצויד בטכנולוגיה מתקדמת ונוחה להתאמת תנאי הרכיבה לפני האימון ותוך כדי תנועה. 

העיצוב החדש שלו, יחד עם העובדה כי מדובר באחד המכשירים השקטים ביותר שקיימים בשוק, וכמובן חווית הרכיבה הריאליסטית שהוא מאפשר, הופכות את הדגם לאחד המוצרים המובילים והאהובים לרכיבת Indoor בעולם. כמובן שחשוב לציין שהוא מגיע להספק מקסימלי של 2200W, כך שטווח השיפועים הוא רחב למדי. אם אתם חובבי רכיבה, אנו לא ממליצים לוותר לכל הפחות על התנסות במכשיר. 

לסיכום 

טריינרים לאופניים הם בלי ספק הפתרון המושלם עבור רוכבים שרוצים אימון נוסף גם בבית, אנשים שעובדים קשה ואין להם תמיד את היכולת לצאת מהבית לצורך אימון ובאופן כללי למי שרוצה ליהנות משגרת אימונים טובה. הדגמים הללו הם דגמים מצוינים ששווה לנסות והם מתאימים לרוכבים בכל הדרגות, כך שכל אחד יוכל למצוא את המוצר המתאים לו ולהתחיל להתאמן ברכיבה - בבית.

 
סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר