ronlight
basket (0)

בלאק פריידי 2023 - 5 דרכים להשיג את ההנחות השוות ביותר

כמו בכל שנה, נראה שכאשר הבלאק פריידי מגיע, אותו יום שישי בנובמבר בו מציעות החנויות המקוונות והפיזיות הנחות ומבצעים מיוחדים, ההתרגשות בשיאה - ועשרות אלפי ישראלים מחפשים אחר מוצרים שונים כדי לרכוש אותם בהנחה משמעותית. עם זאת, דווקא בגלל התחושה שהכל בזול ובמחיר מבצע, הרבה אנשים רוכשים מוצרים שונים באופן לא מושכל שמביא בסופו של דבר לבזבוז כסף משמעותי. עלינו לזכור תמיד כי חנויות ואתרים רבים מתהדרים בהטבות ומבצעים שהם תמיד משתלמים באמת, ולכן חשוב בזמן הזה להקפיד על צרכנות חכמה. לצורך כך קיבצנו עבורכם כמה טיפים לקנייה חכמה בבלאק פריידי.

טיפים לרכישה בבלאק פריידי

אז איך למצוא הנחות לבלאק פריידי שהן באמת משתלמות? חשוב להקפיד על רכישה סבלנית וחכמה כתמיד ואפילו יותר מבדרך כלל, ובעיקר לזכור את הדגשים הבאים:

סקר שוק

כלל אצבע – לא מומלץ לקנות מוצר בלי סקר שוק מקיף, גם לא בבלאק פריידי. אם אתם מחפשים למשל טלפונים סלולארים, חפשו סקירות ומידע על המכשיר הרצוי לפני הרכישה. כך תדעו מה אתם באמת צריכים, ותוכלו להשוות מחירים בהתאם. ההכנה מראש לבחירת המוצרים שתרצו תעזור לכם לקצר תהליכים באותו היום, לבצע השוואת מחירים ולבחור בחנות שתעניק לכם את ההנחה המשתלמת ביותר.

הגדירו מראש את רשימת הקניות

אחת הטעויות הנפוצות ביותר של רוכשים בבלאק פריידי היא קנייה מופרזת של כל הדברים שהם חולמים עליהם באותו רגע נתון. אז אולי מדובר על מוצרים בהנחה, אבל כשסוכמים הכל ביחד מדובר בהוצאות כבדות. צריך לזכור שאי אפשר לקנות הכל בבלאק פריידי. מה עושים? מחליטים מראש מה אנחנו רוצים לקנות ודואגים לא לחרוג מזה. אם אתם רואים עוד כמה מבצעים שווים שמדברים אליכם, הזכירו לעצמכם כי מבצעים שונים תמיד חוזרים ושזה לא נכון לרכוש הכל באותו מעמד.

 

הגדרת תקציב

במקביל לעריכת רשימת הקניות שלכם הגדירו תקציב ברור ממנו אתם לא מוכנים לחרוג. לאחר שתעשו סקר שוק אתם עשויים לגלות שלא תוכלו לרכוש את כל המוצרים וזה בהחלט בסדר גמור. במצב הזה האינסטינקט אומר לנו לקנות את הדברים שהכי מתחשק לנו, אבל הדבר הנכון לעשות הוא לרכוש את המוצרים שמקבלים את ההנחה המשמעותית ביותר. למשל, אם אתם מתלבטים בין רכישת אביזרים לאופניים בהנחה של 25 אחוזים לרכישת מכשירי חשמל בהנחה של 10 אחוזים בלבד, כדאי ללכת דווקא על האביזרים לאופניים משום שעל מכשירי חשמל תמיד יש סיילים וימי מכירות שיוכלו להשתלם לא פחות.

 

יוצא דגם חדש? המחיר של הישן עומד לצנוח

סיבה נפוצה לכך שמוצרים מסוימים מקבלים הנחה ואחרים היא השאיפה של חנויות להיפטר ממלאי לקראת כניסה של מלאי חדש בשנה המתקרבת. אם אתם מחפשים למשל שעונים חכמים ומכוונים לדגם החדש ביותר, כדאי לבדוק אם בקרוב עומד לצאת דגם חדש. אם אין לכם בעיה ללכת על דגמים ישנים יותר של מוצרים מסוגים שונים, זוהי דרך נפלאה לנצל כהלכה את ההטבות של הבלאק פריידי.

 

אפשר ורצוי להתמקח גם בבלאק פריידי

כשאנחנו קונים בשוק או שאנו רוכשים ממישהו מוצר יד שנייה, רובנו ננסה להתמקח ולהוריד את המחיר עד כמה שרק ניתן. כשמדובר בחנויות ומוצרים חדשים, ובפרט כשמדובר במבצעים והנחות כמו שיש בבלאק פריידי, רובנו מקבלים את המחיר כשורה התחתונה וחבל שכך. להתמקח זה חשוב ואפשר לעשות את זה בכל חנות ובכל מצב. יתרה מכך, דווקא בבלאק פריידי מפורסמים מוצרים שעליהם בעלי החנויות יכולים לתת הנחה, ולפעמים הם לא נותנים את מלוא ההנחה שמתאפשרת להם. שווה לנסות ולבחון את האפשרות להוריד במחיר כשאתם בחנות פיזית, ובמקרה הכי גרוע זה לא יתאפשר ותוכלו להחליט האם המחיר מתאים לכם או שאתם ממשיכים לחפש מוצרים אחרים.

 

רכישה בחנות או אונליין?

כמובן שיש יתרונות וחסרונות לכל אחת מהאפשרויות הללו ומעבר לכך כל אחד מאיתנו מעדיף באופן טבעי דרך אחרת. מה שחשוב לזכור בעניין הזה בבלאק פריידי הוא את העומס הגדול הצפוי בחנויות וכן את העובדה כי הרבה הנחות והטבות ניתנות אך ורק דרך רכישה באתר, וחשוב לבדוק את כל הדברים הללו מראש. אפשרות ביניים נפלאה שתחסוך לכם זמן המתנה למשלוח היא רכישה ואיסוף עצמי מהחנות בה קניתם.

 

בשורה התחתונה, מבצעי הבלאק פריידי הם הזדמנות נפלאה לחסוך ולמצוא מוצרים מעולים שרצינו לקנות במחירים נוחים. עשו זאת בצורה חכמה עם תכנון מקיף וסקר שוק על המוצרים שאתם רוצים לקנות, ותוכלו להפיק את המיטב מהיום הזה. שווה לברר מראש לגבי חנויות ואתרים משתלמים כמו אתר רונלייט בו תוכלו למצוא מגוון מוצרי אלקטרוניקה בהנחות משתלמות של יבואן רשמי לרגל הבלאק פריידי. מומלץ לבקר.

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר