ronlight
basket (0)

מכון בסלון: כמה דרכים טובות להמשיך לזוז גם בבית

GARMIN

לנו ב- GARMIN חשוב שתישארו בתנועה ולכן השעונים החכמים שלנו מציעים למעלה מ- 20 אפליקציות ספורט וכושר מובנות שיאפשרו לכם לשמור על שגרת האימונים גם בבית.

 

אימוני סיבולת לב-ריאה, כוח, יוגה ופילאטיס

בסדרת שעוני ה- Fenix 6, Vivoactive 4 וה- Venu תמצאו מגוון אימונים מונפשים, בקטגוריות שונות, ביניהן: כוח, יוגה, פילאטיס ועוד. כל מה שנשאר לכם לעשות זה לגשת אל אפליקציית ה- GARMIN CONNECT ולבחור באימונים שכבר זמינים להורדה. 

לא יודעים במה לבחור? ריכזנו עבורכם מידע קצר על כל אחד מסוגי האימונים אותם תוכלו לעשות

יוגה: תסייע לכם להתמקד בנשימות, לשפר את גמישות הגוף ולהפחית את רמת המתח בה אתם נמצאים. 

פילאטיס: דרך נהדרת לשמור על גמישות, חוזק ואיזון הגוף.

ריצה: לא, לא טעינו. ריצה בתוך הבית, במרפסת או בחצר תאפשר לכם הזדמנות להזיז את הרגליים, להגביר דופק ולתרגל טכניקה.

רכיבה על אופניים (טריינר): בין אם אתם תדוושו להנאתכם בלבד ובין אם תתאמנו עם מסלולים מקוונים, זוהי דרך ממש טובה לשמור על כושר ואף על קשר עם העולם החיצון, בעת אימון וירטואלי בקבוצה, בה תוכלו לרכב יחד עם חברים במסלול משותף.  

טיולי הליכה קצרים: כן, גם במרחק של 100 מטרים ניתן לעשות הליכה נעימה, איטית או מהירה, מסביב לבניין או לבית בו אתם גרים. צאו לנשיום קצת אויר ולהזיז את הגוף – תגלו שזה יעשה לכם טוב.

 

מוטיבציה? קצת תחרות בריאה מעולם לא הזיקה לאיש

גרים עם בן/בת זוג או עם בני משפחה נוספים? מצויין. שתפו אותם בשגרת האימונים שלכם ואף התאמנו יחד, הכייף כבר כלול והדבר יעזור לכם להתמיד. אתגרו זה את זה ביעדי צעדים יומיים, יעדי תרגילים, דוגמת שכיבות סמיכה או עלייה במדרגות, ואם תרצו – הוסיפו גם מוסיקה שבוודאי תשפר לכולם את מצב הרוח.

יחד עם זאת, גם אם אתם גרים לבד – אין זה אומר שלא תוכלו להתאמן יחד. צרו אתגרים עם החברים והקרובים שלכם ושתפו זה את זה בסיכום היומי או השבועי שלכם, במטרה להעניק מוטיבציה שתסחף את כולם לשמור על הכושר והבריאות

סל הקניות שלי

לא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך שיטוט באתר